Μια νέα πρωτοβουλία για την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας στο κοινό της Αμερικής ξεκινά άμεσα ως αποτέλεσμα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας “Συμμαχία για την Ελλάδα”, με την σημαντική μεταξύ άλλων χορηγία του ΟΠΑΠ, αποσκοπώντας αφενός μεν στην γνωριμία ...του αμερικανικού κοινού με τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, αφετέρου δε στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά η “Συμμαχία για την Ελλάδα” με την βοήθεια του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, στον οποίο ανήκει η ιδέα, ήλθε σε επαφή με τον Ελληνοαμερικανικό οργανισμό εστιατορίων Pan Gregorian του οποίου τα μέλη διαθέτουν 3.500 εστιατόρια ανά τις ΗΠΑ για να συζητήσουν την καλύτερη αξιοποίηση 40 εικαστικών δημιουργιών, από 20 Έλληνες ζωγράφους, οι οποίοι προσέφεραν αφιλοκερδώς τα πνευματικά δικαιώματα δυο έργων για τους σκοπούς της νέας πρωτοβουλίας.
Οι Pan Gregorian προθυμοποιήθηκαν να τυπώσουν ιδία δαπάνη 6.500.000 με 7.500.000 αντίτυπα των έργων των Ελλήνων ζωγράφων σε placemats (χάρτινα ατομικά τραπεζομάντηλα – “σουπλά, τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων τους. Η αρχή θα γίνει με 2.000.000 σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές: New Jersey, New York, Connecticut, North & South Carolina και Maryland.
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε πέρυσι τον Ιούνιο, στη διάρκεια επίσκεψης στις ΗΠΑ του κ. Νικητιάδη και των εκπροσώπων του οργανισμού «Συμμαχία για την Ελλάδα», Γιώργου Καλούδη και Ευάγγελου Παπαλιού. Σε σύσκεψη που έλαβε χώρα στις 6 Ιουνίου στη Νέα Ιερσέη, αποφασίστηκε η άμεση προώθηση της ιδέας των placemat, ενώ παράλληλα συζητήθηκαν ιδέες που αφορούν και στην προώθηση ελληνικών προϊόντων, μέσω των ελληνικής ιδιοκτησίας εστιατορίων που είναι μέλη του Pan-Gregorian.
Ακολούθησε ακόμη μία σύσκεψη στα γραφεία του Πανγκρεγκόριαν, στη Νέα Ιερσέη, στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος του οργανισμού Γιώργος Σιαμπούλης, ο τσέρμαν Γιάννης Σακελλάρης, ο Σταύρος Αντωνάκης και τα δύο μέλη της επιτροπής που ορίστηκαν για να φέρουν σε πέρας το εγχείρημα, οι κ.κ. Ανδρέας Κωμοδρόμος και Νίκος Πουλής. Παρόντες επίσης ήταν ο διευθυντής του ΕΟΤ στις ΗΠΑ, Χρύσανθος Πετσίλας και ο διευθυντής του Εμπορικού Γραφείου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Απόστολος Διγκμπασάνης.
Η Greek News αγκάλιασε και προέβαλε την πρωτοβουλία, ακόμη και πριν την πραγματοποίηση της σύσκεψης της 6ης Ιουνίου και σε στενή επαφή, τόσο με τους Pan Gregorian, όσο και τον υφυπουργό Γιώργο Νικητιάδη και τους εκπροσώπους της «Συμμαχίας για την Ελλάδα», παρακολούθησε την υλοποίηση των συμφωνηθέντων.
Ο εκδότης της Greek News, Αποστόλης Ζουπανιώτης, που συμμετείχε σ’ όλες τις συσκέψεις, δήλωσε στην εφημερίδα μας:
«Είμαστε υπερήφανοι γιατί ένας σημαντικός κλάδος της Ελληνοαμερικανικής Κοινότητας, όπως οι ομογενείς εστιάτορες κι ο οργανισμός που τους συσπειρώνει, ο Pan Gregorian, απέδειξαν πως με άδολο και ανιδιοτελή πατριωτισμό και θέληση, μπορούμε να βοηθήσουμε την Ελλάδα. Ως Greek News, που πριν δύο χρόνια ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία παρακινώντας τους ομογενείς να βοηθήσουν την Ελλάδα επισκεπτόμενοι την γενέτειρα το καλοκαίρι, χαιρόμαστε γιατί ο σπόρος που ρίξαμε βρήκε μιμητές καρπίζει. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της προσπάθειας, ξεκινώντας από τους Pan Gregorians, τον υφυπουργό Γιώργο Νικητιάδη, τους ανθρώπους της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» και τους δημιουργούς».
Στην παρέμβαση του ο υφυπουργός Γιώργος Νικητιάδης στάθηκε στη σημασία της αμερικανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό και προανήγγειλε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες. Σε ό,τι αφορά στο κόστος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής δράσης, αυτό ανέρχεται περίπου στα 6 εκατ. ευρώ, τα οποία καλύπτονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χωρίς ο ΕΟΤ να βάλει ούτε δραχμή, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.
Ειδικότερα επισήμανε, ότι συζητείται η επικόλληση ειδικού σήματος για τον ελληνικό τουρισμό στις βιτρίνες των ελληνικών εστιατορίων, να τυπωθούν εικόνες και το λογότυπο του ελληνικού τουρισμού σε εκατομμύρια πλαστικά κύπελλα, η διοργάνωση εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας σε πολιτείες των ΗΠΑ, καθώς και ανάλογες προωθητικές ενέργειες στη Γερμανία.
Ο κ. Νικητιάδης, ευχαρίστησε τους δημιουργούς των έργων, πολλοί από τους οποίους παρευρέθησαν στη σημερινή εκδήλωση, τους εκπροσώπους της Συμμαχίας για την Ελλάδα, για την συμμετοχή τους σε άλλη μία πρωτοβουλία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.
Ιδιαίτερη αναφορά για την συνδρομή τους στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας, έκανε ο κ. Νικητιάδης, στο πρόεδρο των Pan Gregorian κ. Γιώργο Σιαμπουλή και τoν διευθύνοντα σύμβουλο κ. Ιωάννη Σακελλάρη. Επίσης εξήρε την προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Αμερική, την οποία κάνει ο κ. Απόστολος Ζουπανιώτης με το Greek News, καθώς και όλα τα άλλα ομογενειακά μέσα ενημέρωσης.
Από την πλευρά ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ Ιωάννης Σπανουδάκης, αφού υπογράμμισε ότι ο οργανισμός κάνει πράξη την εταιρική κοινωνική ευθύνη και είναι παρών στις δράσεις που ωφελούν τη χώρα. Ο κ. Σπανουδάκης τόνισε ότι δεν είναι πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ συμβάλλει ενεργά στην προβολή της χώρας υπενθυμίζοντας ότι ήταν και χορηγός στον Κλασικό Μαραθώνιο που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες.
Η “Συμμαχία για την Ελλάδα” είναι μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε από τους θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και σήμερα έχουν ενταχθεί σε αυτή και νέοι φορείς και επιχειρήσεις από τον ευρύτερο κλάδο της αγοράς καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις με δράσεις τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό. Η προσπάθεια αυτή σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, αλλά και με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ενισχύει την προβολή της χώρας μας.
Είναι η πρώτη φορά που φορείς της αγοράς προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους με σκοπό την εκτέλεση επικοινωνιακών προγραμμάτων που έχουν σαν στόχο να ενεργοποιήσουν την κοινωνία και στηρίξουν με δράσεις τομείς όπως ο πολιτισμός, ο εθελοντισμός, ο τουρισμός, και να τονώσουν την ελληνική αγορά.
http://planet-greece.blogspot.com
Πιο αναλυτικά η “Συμμαχία για την Ελλάδα” με την βοήθεια του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, στον οποίο ανήκει η ιδέα, ήλθε σε επαφή με τον Ελληνοαμερικανικό οργανισμό εστιατορίων Pan Gregorian του οποίου τα μέλη διαθέτουν 3.500 εστιατόρια ανά τις ΗΠΑ για να συζητήσουν την καλύτερη αξιοποίηση 40 εικαστικών δημιουργιών, από 20 Έλληνες ζωγράφους, οι οποίοι προσέφεραν αφιλοκερδώς τα πνευματικά δικαιώματα δυο έργων για τους σκοπούς της νέας πρωτοβουλίας.
Οι Pan Gregorian προθυμοποιήθηκαν να τυπώσουν ιδία δαπάνη 6.500.000 με 7.500.000 αντίτυπα των έργων των Ελλήνων ζωγράφων σε placemats (χάρτινα ατομικά τραπεζομάντηλα – “σουπλά, τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων τους. Η αρχή θα γίνει με 2.000.000 σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές: New Jersey, New York, Connecticut, North & South Carolina και Maryland.
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε πέρυσι τον Ιούνιο, στη διάρκεια επίσκεψης στις ΗΠΑ του κ. Νικητιάδη και των εκπροσώπων του οργανισμού «Συμμαχία για την Ελλάδα», Γιώργου Καλούδη και Ευάγγελου Παπαλιού. Σε σύσκεψη που έλαβε χώρα στις 6 Ιουνίου στη Νέα Ιερσέη, αποφασίστηκε η άμεση προώθηση της ιδέας των placemat, ενώ παράλληλα συζητήθηκαν ιδέες που αφορούν και στην προώθηση ελληνικών προϊόντων, μέσω των ελληνικής ιδιοκτησίας εστιατορίων που είναι μέλη του Pan-Gregorian.
Ακολούθησε ακόμη μία σύσκεψη στα γραφεία του Πανγκρεγκόριαν, στη Νέα Ιερσέη, στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος του οργανισμού Γιώργος Σιαμπούλης, ο τσέρμαν Γιάννης Σακελλάρης, ο Σταύρος Αντωνάκης και τα δύο μέλη της επιτροπής που ορίστηκαν για να φέρουν σε πέρας το εγχείρημα, οι κ.κ. Ανδρέας Κωμοδρόμος και Νίκος Πουλής. Παρόντες επίσης ήταν ο διευθυντής του ΕΟΤ στις ΗΠΑ, Χρύσανθος Πετσίλας και ο διευθυντής του Εμπορικού Γραφείου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Απόστολος Διγκμπασάνης.
Η Greek News αγκάλιασε και προέβαλε την πρωτοβουλία, ακόμη και πριν την πραγματοποίηση της σύσκεψης της 6ης Ιουνίου και σε στενή επαφή, τόσο με τους Pan Gregorian, όσο και τον υφυπουργό Γιώργο Νικητιάδη και τους εκπροσώπους της «Συμμαχίας για την Ελλάδα», παρακολούθησε την υλοποίηση των συμφωνηθέντων.
Ο εκδότης της Greek News, Αποστόλης Ζουπανιώτης, που συμμετείχε σ’ όλες τις συσκέψεις, δήλωσε στην εφημερίδα μας:
«Είμαστε υπερήφανοι γιατί ένας σημαντικός κλάδος της Ελληνοαμερικανικής Κοινότητας, όπως οι ομογενείς εστιάτορες κι ο οργανισμός που τους συσπειρώνει, ο Pan Gregorian, απέδειξαν πως με άδολο και ανιδιοτελή πατριωτισμό και θέληση, μπορούμε να βοηθήσουμε την Ελλάδα. Ως Greek News, που πριν δύο χρόνια ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία παρακινώντας τους ομογενείς να βοηθήσουν την Ελλάδα επισκεπτόμενοι την γενέτειρα το καλοκαίρι, χαιρόμαστε γιατί ο σπόρος που ρίξαμε βρήκε μιμητές καρπίζει. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της προσπάθειας, ξεκινώντας από τους Pan Gregorians, τον υφυπουργό Γιώργο Νικητιάδη, τους ανθρώπους της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» και τους δημιουργούς».
Στην παρέμβαση του ο υφυπουργός Γιώργος Νικητιάδης στάθηκε στη σημασία της αμερικανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό και προανήγγειλε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες. Σε ό,τι αφορά στο κόστος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής δράσης, αυτό ανέρχεται περίπου στα 6 εκατ. ευρώ, τα οποία καλύπτονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χωρίς ο ΕΟΤ να βάλει ούτε δραχμή, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.
Ειδικότερα επισήμανε, ότι συζητείται η επικόλληση ειδικού σήματος για τον ελληνικό τουρισμό στις βιτρίνες των ελληνικών εστιατορίων, να τυπωθούν εικόνες και το λογότυπο του ελληνικού τουρισμού σε εκατομμύρια πλαστικά κύπελλα, η διοργάνωση εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας σε πολιτείες των ΗΠΑ, καθώς και ανάλογες προωθητικές ενέργειες στη Γερμανία.
Ο κ. Νικητιάδης, ευχαρίστησε τους δημιουργούς των έργων, πολλοί από τους οποίους παρευρέθησαν στη σημερινή εκδήλωση, τους εκπροσώπους της Συμμαχίας για την Ελλάδα, για την συμμετοχή τους σε άλλη μία πρωτοβουλία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.
Ιδιαίτερη αναφορά για την συνδρομή τους στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας, έκανε ο κ. Νικητιάδης, στο πρόεδρο των Pan Gregorian κ. Γιώργο Σιαμπουλή και τoν διευθύνοντα σύμβουλο κ. Ιωάννη Σακελλάρη. Επίσης εξήρε την προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Αμερική, την οποία κάνει ο κ. Απόστολος Ζουπανιώτης με το Greek News, καθώς και όλα τα άλλα ομογενειακά μέσα ενημέρωσης.
Από την πλευρά ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ Ιωάννης Σπανουδάκης, αφού υπογράμμισε ότι ο οργανισμός κάνει πράξη την εταιρική κοινωνική ευθύνη και είναι παρών στις δράσεις που ωφελούν τη χώρα. Ο κ. Σπανουδάκης τόνισε ότι δεν είναι πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ συμβάλλει ενεργά στην προβολή της χώρας υπενθυμίζοντας ότι ήταν και χορηγός στον Κλασικό Μαραθώνιο που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες.
Η “Συμμαχία για την Ελλάδα” είναι μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε από τους θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και σήμερα έχουν ενταχθεί σε αυτή και νέοι φορείς και επιχειρήσεις από τον ευρύτερο κλάδο της αγοράς καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις με δράσεις τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό. Η προσπάθεια αυτή σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, αλλά και με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ενισχύει την προβολή της χώρας μας.
Είναι η πρώτη φορά που φορείς της αγοράς προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους με σκοπό την εκτέλεση επικοινωνιακών προγραμμάτων που έχουν σαν στόχο να ενεργοποιήσουν την κοινωνία και στηρίξουν με δράσεις τομείς όπως ο πολιτισμός, ο εθελοντισμός, ο τουρισμός, και να τονώσουν την ελληνική αγορά.
http://planet-greece.blogspot.com